Amazon Türkiye Müşteri Hizmetleri İletişim Bilgileri 0850

Bireyler amazon Türkiye müşteri hizmetleri iletişim bilgilerine sahip olarak doğrudan 0850 390 21 53 numarasını arayarak, amazon müşteri temsilcisine bağlanmak mümkün! Çoğu amazon müşterisi, gönül rahatlığı ile amazon.com.tr üzerinden alışveriş yapabilir zira amazon önceliğinde müşteri memnuniyeti ön plandadır.

Amazon Türkiye Müşteri Hizmetleri

Alışveriş yapmak isteyen müşteriler, bir ürünü satın almadan önce güvenli bir siteden alışveriş yapmak ister. Bununla beraber fiyatı en uygun olan ürünü amazon, hepsiburada, trendyol, n11 ve gittigidiyor üzerinden sorgulayarak, kafasına yatan alışveriş sitesinden işlemi yapıyor. Bu kitlelere bakıldığında müşteri bir ürünü alırken, iade konusunda sıkıntı çıkarmayan alışveriş sitelerini tercih edenler giderek artış gösteriyor.

Satıcısı kendi platformu olan amazon, hepsiburada gibi işletmeler, iadelerde süre fark etmeksizin onay verirken, trendyol ve n11 gibi işletmelerdeki satıcılar ise satıcı onayına bırakılmakta ve çoğu iadelerde sorun çıkarılabiliyor. Durum böyle olduğunda büyük bir kitlenin amazona yavaş yavaş kaydığını söyleyebiliriz. Ancak satıcısı amazon olmayan alışverişlerde müşteriler, doğrudan amazon müşteri hizmetleri ile iletişim kurmak isteyebilir.

Amazon Türkiye müşteri hizmetleri telefon numarası 0850 390 21 53 şeklindedir. İstanbul ticaret odasına bağlı olan amazon Türkiye’nin merkez adresi ise ÖzdilekPark İstanbul AVM Esentepe Mahallesi Bahar Sokak No: 13/52 Şişli, İstanbul verilmiştir. Sizler de amazon Türkiye ile ilgili herhangi bir sorunuz var ise AMAZON müşteri hizmetleri iletişim bilgileri olan 0850 390 21 53 hattını arayabilirsiniz.

Amazon Online İletişim Destek

Önceki yıllarda amazon üzerinden ürün aldığınızda amazon.com üzerinden ne yazık ki Türkçe destek yoktu. Sonraki zamanlarda amazon.com.tr açılmış ve hızlıca amazon türkçe müşteri desteği de aktif edildi. Bu sayede alışveriş yapan müşteriler, ilgili tüm sorunlarını bu platform sayesinde online iletişim destek panelinden iletebiliyor artık.

Amazon.com.tr üzerinden türkçe destek aktif olup, müşteri temsilcisi birçok konuda sizlere destek olacaktır. Amazon online destek almak için buradan canlı görüşme yapabilirsiniz. Önceki yıllarda amazon çağrı merkezi arandığında ne yazık ki, Türkçe dil desteği yoktu. Ancak sonraki aylarda amazon müşteri hizmetleri devreye girerek türkçe dil eklenmiştir.

Amazon Türkiye iletişim kanalları 7/24 sizlere hizmet vermektedir. Online ve telefon üzerinden destekler haftanın tüm günü 08:00 / 24:00 arasında hizmet vermektedir. Vardiyalı bir şekilde amazon müşteri temsilcileri çalışmakla beraber bu saatler dışında kaldığınızda sorunlarınızı mesaj olarak da iletebilirsiniz. Amazon mesai saatleri ülkemizde online olarak haftanın her günü 08:00 / 24:00 arasında hizmet vermektedir.

Amazon ile nasıl iletişime geçilir?

Amazon müşteri hizmetleri çağrı merkezi numarası olan 0850 390 21 53 hattını haftanın her günü 08:00 / 24:00 saatleri arasında arayabilirsiniz. İletişime geçmeden önce sipariş numarasını yanınızda bulundurmanız gerekiyor. Ayrıca sorun hakkında önceden bilgi alıp, temsilciye iletmek daha hızlı çözüm sunacaktır.

Amazon Türkiye Nerede? Adresi

Amazon Türkiye olarak ana işletme merkezi ve amazon türkiye deposu olmak üzere 2 farklı yerde bulunuyor. İşletmenin genel merkezi İstanbul’da olmakla beraber amazon deposu gebze’de bulunur. Merkezin adresi ÖzdilekPark İstanbul AVM Esentepe Mahallesi Bahar Sokak No: 13/52 Şişli, İstanbul geçmektedir. Amazon Türkiye depo adresi ise gebze/kocaeli 3PL extra olarak geçmektedir.

Amazon hangi kargo firması ile çalışıyor?

Amazon.com.tr üzerinden bir ürün aldığınızda kargo seçimi yapılmıyor. Satıcısı amazon olan ürünlerde kargoların çoğu hızlı kargolama seçeneği üzerinden kolay gelsin ile yapılıyor. Kotanın bittiği zamanlarda ise ARAS kargo, mng ile devam ediliyor. Satıcısı amazon olmayan ürünlerde ise satıcı, hangi firma ile anlaşmış ise o kargo üzerinden ürünleri göndermektedir.

Amazon Türkiye Sitesi Güvenilir Mi?

Online alışveriş sitelerinin tamamında 14 günlük cayma hakkı koşulsuz şartı iade hakkı bulunur. Bunlardan biri de amazon Türkiye sitesi olan www.amazon.com.tr olup, bir ürün aldığınızda gönül rahatlığı ile iade talebi açabilirsiniz isterseniz iade tutarı aynı dakika içinde amazon cüzdanınıza aktarılır, isterseniz de kredi kartınıza 5 gün içinde yansıtılır.

Amazon com tr alışveriş güvenli mi, diyenler alışverişler 3D secure ile yapılıyor ve şahısların bilgileri ile örtüşerek alışverişe onay veriliyor. Söz konusu güvensiz kartların işlem yapılmasına izin verilmemektedir.

Amazon kargom gelmedi ne yapabilirim?

Amazon özel günlerde promosyon yapması ile bilinir ve bu promosyonlar %70 oranına varan indirimler ile karşınıza çıkabiliyor. Bu durum sonucunda kargo kuyrukları olduğundan fazla olmakta. Bu süreçte kargonuz geç gelebilir veya teslim edilmeyebiliyor! Bu durum karşısında amazon hızlı aksiyon alıyor ve 2 gün içinde teslimatın %99 başarıya ulaşmasını sağlıyor. Eğer yine de amazon kargom gelmedi diyorsanız hızlıca amazon müşteri hizmetleri numarası olan 0850 390 21 53 arayabilirsiniz.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku