Petrol Ofisi Müşteri Hizmetleri İletişim Numarası
Tüketiciler petrol ofisi müşteri hizmetleri iletişim telefon numarası olan 0800 211 0229 – 0555 675 555 hatlarını arayarak; istek, öneri ve şikayetlerini dile getirebilir. Bildiğiniz gibi akaryakıt sektöründe önem arz eden konuların başında fiyat ve kaliteli benzin, otogaz gelmektedir. Bu nedenle çoğu tüketici, herhangi bir sıkıntı da doğrudan müşteri hizmeti telefon numarasından iletişim kurarak, sorun yaşadığı akaryakıt şubesi hakkında şikayet açabildiği gibi bir üst yetkiliye bağlanarak, nelerin yapılması gerektiğini de dile getirebilir.
Petrol Ofisi Müşteri Hizmetleri
Yukarıda da bahsettiğimiz gibi petrol ofisi şubeleri numaraları her ne kadar farklı olsa da, ana merkezin müşteri hizmeti numarası aynıdır.
- Petrol ofisi müşteri şikayet hattı 0800 211 02 29 şeklinde
- Petrol ofisi müşteri memnuniyeti önde olup bunun da numarası 0555 675 555
aranabilir. Dileyenler petrol ofisi email adresi olan info@poas.com.tr adresine de konu hakkında bilgilendirme yaparak çözüm arayışına girebilirler. Gelen bildirimler kayıt altına alarak çok kısa sürede tüketicilere dönüş yapılmaktadır.
Her firmada olduğu gibi akaryakıt firması olan petrol ofisi de önce müşteri memnuniyeti ile çalışmakta. İnovasyon önceliğinde her yıl farklı yakıt türlerini sunan petrol ofisi, 2020 yılı dahilinde milyonlarca araç sahibi tarafından hizmet önderliğinde birçok ürünün satışını yapmakta. Bunlar arasında benzin ve motorin konusunda çevreye duyarlı ürünleri ile bir adım önde diyebiliriz.
Petrol Ofisi Müşteri Hizmetleri Numarası
Petrol ofisi müşteri temsilcisi numarası 0800 211 02 29 olup, 7/24 mesai saatleri arasında ilgili personele bağlanmak mümkün. Bunun için şikayetleriniz dahilinde çok dikkatli bir şekilde araştırma ve inceleme yapılmaktadır. Acil çözüm üretilmesi açısından ilgili petrol ofisi çalışanları, sizlerin istekleri doğrultusunda adım adım sorunun ne kadar ilerlediğini gerek mail gerekse de mobil mesaj ile sizlere bildirmektedir.
Buradan çıkacak olan sonuç her ne olursa olsun kesinlikle müşteri odaklı olacak ve müşterinin memnuniyeti daima petrol ofisi çalışanları için ilk sırada gelecektir.